dentoto
تخطى إلى المحتوى الرئيسي
SQU E-learning System (Academic)
  • الصفحة الرئيسية
  • المزيد
العربية ‎(ar)‎
Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ العربية ‎(ar)‎
تسجيل الدخول
SQU E-learning System (Academic)
الصفحة الرئيسية
  1. المقررات الدراسية
  2. Fall2023 (ARCHIVE أرشيف)
  3. Education
  4. Early Childhood Education

Early Childhood Education

  • التصنيف
  • Copy Category
  • المزيد
  • 1 صفحة 1
  • 2 صفحة 2
  • » الصفحة التالية


نظريات وتطبيقات في الطفولة المبكرة || خريف23

  • المعلم: Zainab Al lawati


Administrating and Supervising Child Institutions Fall23

Study of recommended standards, laws, and policies relevant to establishing early childhood centers in Oman. Selection of facilities and equipment, recruitment of personnel and children, and manageme…
  • المعلم: Masooma Al Saleh


Professional Development || Fall23

  • المعلم: Laila Al-Salmi


Teaching Practice || Fall23

  • المعلم: Laila Al-Salmi


Graduation Project || Fall23

  • المعلم: Laila Al-Salmi


Development of Language and Literacy || Fall23

  • المعلم: Laila Al-Salmi


Child Guidance in the Educational Environment || Fall23

  • المعلم: ISKENDER GELIR


Contemporary Issues and Trends in Early Childhood Education || Fall23

  • المعلم: Zainab Al lawati


CHILD HEALTH AND PHYSICAL DEVELOPMENT || Fall23

  • المعلم: Zainab Al lawati


Theories and Applications in Early Childhood Education || Fall23

  • المعلم: Zainab Al lawati


Child Development and Care Fall23

  • المعلم: Sarah Al Lawati


Creative drama in the classroom Fall23

  • المعلم: ISKENDER GELIR


Theories and Applications in Early Childhood Education Fall21 copy 1 copy 1

An overview of the major theories and study of various philosophies and approaches in early childhood education, including Islamic View, Montessori, Reggio Emilia, Head Start, etc. The focus will be …


Professional Development || Fall22 copy 1

Each candidate will develop an individual portfolio, which chronicles her professional development during the teacher-training program. The portfolio entries will begin with the candidate's enrollmen…


Child Guidance in the Educational Environment || Fall21 copy 1 copy 1

Appropriate ways of interacting with young children and creating a positive classroom environment will be delineated. Guiding the affective development of the child including self-esteem, self-contro…


Administrating and Supervising Child Institutions Fall21 copy 1 copy 1

Study of recommended standards, laws, and policies relevant to establishing early childhood centres in Oman. Selection of facilities and equipment, recruitment of personnel and children, and manageme…


Creative Drama in the Classroom copy 1 fall21 copy 1 copy 1

The aim of the course is to provide future students with active exploration of basic techniques in creative storytelling and drama, including mime, improvisation, role play and play production. Indiv…


Parent Education || Fall21 copy 1 copy 1

This course deals with ways in which early childhood teachers can help parents to deal with the challenges and joys ofparenthood.Thecoursecoverswaysofinteractingwithparentsindividuallyandingroups.Emp…


Expressive Arts || Fall23

2.12.0.0 2.12.0.0 2.12.0.0 2.12.0.0
  • المعلم: ISKENDER GELIR


Aesthetic Development ||Fall23

2.12.0.0 2.12.0.0 2.12.0.0
  • المعلم: ISKENDER GELIR
  • 1 صفحة 1
  • 2 صفحة 2
  • » الصفحة التالية
logo
يساعد هذا الموقع الأكاديمي في جامعة السلطان قابوس الطلاب في الوصول إلى جميع مقرراتهم الدراسية لكل فصل دراسي. يوفر الموقع منصة مخصصة لدعم رحلة التعلم الخاصة بهم. المعلمون متاحون لإرشاد الطلاب في كل مرحلة من تجربتهم الأكاديمية.
تابعنا

موقعنا

جامعة السلطان قابوس / مبنى المكتبة القديمة

elearn@squ.edu.om

2835,2726,2833,1549

معلومات عنا

الصفحة الرئيسية

عن مركز تقنيات التعليم

الموقع

روابط سريعة

إجراءات استخدام نظام التعلم الإلكتروني

طلب مقرر دراسي

محرك البحث الخاص بالمكتبة الرئيسية

دليل استخدام نظام التعلم الإلكتروني للطلبة

لم يتم دخولك. (تسجيل الدخول)
  • العربية ‎(ar)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • العربية ‎(ar)‎
احصل على تطبيق الجوّال

Copyright © CET